ورود  \/ 
x
x
ثبت  \/ 
x

خدمات پشتیبانی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش شامل گستره وسیعی از فرآیندهایی است که با کنار هم قرار گیری موارد زیر به دست می آید:

 

  • ارائه خدمات در سطوح مختلف کارشناسي با استفاده از متخصصان مجرب.
  • استفاده از ابزارهاي نوين جهت ارتباط با مشتريان.
  • تهیه مستندات و امکانات آنلاین در سایت جهت رفع ابهامات و سوالات کاربران.
  • بررسی پیشنهادات و انتقادات کاربران در جهت بهبود خدمات نرم افزار.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطابق با سیاست های مدیران گروه نرم افزاری برآیند در چهار سطح به مشتریان ارائه می گردد. این خدمات در بخش عمومی شامل نصب و راه‌اندازی، آموزش کاربران، و پاسخ گویی به اشکالات و سوالات کاربران می باشد:

 

  • سطح یک: ثبت و دریافت درخواست های مشتریان
  • سطح دو: پاسخ گویی تلفنی و پشتیبانی ورفع اشکال در لحظه از طریق اینترنت و با برقراری ارتباط برخط (ONLINE)
  • سطح سه: حضور کارشناسان در محل مشتریان و رفع اشکال حضوری (پشتیبانی حضوری)
  • سطح چهارم: شناسایی نیاز مشتریان در جهت توسعه نرم افزار (پشتیبانی فنی)

 

زمان ارائه خدمات پشتیبانی:

 

زمان خدمات پشتیبانی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13:30 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 17:00 می باشد. 

انتشار رسمی نسخه BPMS برآیند

فروش ویژه همراه برآیند از 20 اسفند 1397

درباره صفحات اجتماعی

جهت اطلاع رسانی و ارتباط هرچه دقیق تر و کامل تر با شما

در ارتباط باشید :

    

اطلاعات تماس

شرکت فکر گستر فناور (سهامی خاص)
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  +98 21 66758033
  www.fekrgostar.com
  تهران خیابان جمهوری خیابان شیخ هادی شماره 163 واحد 1